Tuesday 14 August 2012

Hati Itu Hati Ini

Sorry, hati saya kurang kuat. Kalau awak cakap awak rindu saya, saya lebih dari tu ! Cukuplah sekadar bertemu empat mata dua hati. Awak cakap saya sombong. Sombong saya bertempat, awak perlu lebih tahu  tentang tu. Awak selalu jugak cakap, "ego dengan eya ibarat adik-beradik". Bukan sebarang orang tau boleh runtuhkan ego saya ! Ecehhhh, haha.

Ingat selagi tiada apa pun yang termaktub, kita pun tiada apa ertinya. Takkan kita keluar berdua bersuka-suka tidak ada syaitonnirojim yang ikut kita. Kena ingat tu.Bila saya kata tak perlu itu ini, ada sebabnya. Belum ada apa-apa yang maktub, yang jelas.

Kalau awak betul-betul ikhlas percayalah Tuhan pasti mudahkan perjalanan awak. Apa yang ada dalam hati awak, saya tak tahu. Tuhan Maha Satu yang tahu. Serah pada Dia dan jangan tanya saya banyak-banyak. Ini jawapannya.

Wallahualam...


No comments:

Post a Comment