Saturday 14 July 2012

The Airport Story :)

Kenapa airport? Kenapa bukan restoran mewah ke taman bunga ke, tak pun Pavilion ke ! Alaahhhh, dah memang dekat airport nak buat macam mana kan. Aku suka tempat ni. Dah lama aku 'adore' tempat ni. Tak kiralah airport mana pun, Malaysia ke Indonesia ke Australia ke. Semua pun best. Tapi kalau yang Husein Sastranegara tu spoil sikitlah sebab airport dia kecik sangat. Nak cari nombor gate tak jumpa, padahal ada satu gate je pun. Gampang kamu Aliya,hahaha.

Tapi kalau KLIA memang kelas kau jahhhh. International airport, no wonder lah kan. Penang pun best jugak, tapi still under big renovation. Mesti lepas ni cantik gila then aku pun semangat bila tiba masa nak pulang ke Cybercity ! Ecehhhhh. Tapi airport yang paling aku kagum sekali, yang paling speechless sekali airport nu haaaa Jepun sana nuuu. Narita International Airport. Yang ni yang paling 'kelas' sekali aku rasa. Kelas sangat sampai nak cari gate tak jumpa ! Memang Kelasss, tak tipu ! Cantik !


Yeahhhh, ini dia kebanggaan saya. Malaysia Boleh !


Tengok tu, satu terminal je dah besor gedabak macam tu. Mana tak kelassss !


Kecik-kecik pun comel. Hehehe ^^

Okay dah tu je nak cerita. Kbyeeeee uollssss :)

No comments:

Post a Comment