Monday 9 July 2012

I Miss You So Much

Rindu bhaiiii, baru haritu jumpa tapi nak buat macam mana kan. Kalau boleh nak setiap hari ada depan mata, baru puas. Baru rasa semangat je nak buat semua benda. Ini tak, semua benda pun tak jadi kalau teringatkan cik orang sorang ni. Cik sorang ni sweet sangat, penyayang, ambil berat. Hermmm bak kata, semua yang baik-baik lah ada dekat dia ni. Alhamdulillah, Tuhan hadirkan dia dalam hidup aku. Dialah segala-galanya dalam hidup aku, segala apa masalah aku semua dia tahu. Then, dia sangatlah cool, tak macam aku, gelabah je. Cara dia lindungi aku, itu yang buat aku respect gila-gila dekat dia. Kalau aku mintak apa-apa, dia mesti akan bagi tapi depends on the condition lah takkan sampai nak suruh daki gunung teratas sampai ke puncak pun sanggup nak tunaikan. Nonsense namanya ! Dalam hidup aku, dialah orang yang paling penting, yang paling utama. Orang lain tak boleh lawan tau, guarantee kalah derr wa cakap sama lu, hahaha. 


She's the One ! 


No comments:

Post a Comment